A

HATI KENA SADO
Terima kasih kerana sudi singgah .
My Site
Facebook Twitter Tumblr Instagram
Purple Life. ♥

Purple symbolizes a person's self confidence and the miracle of life.

HOME OWNER FRIENDS DBOARD NEWER OLDER

Shock
Sunday, December 20, 2015 - Permalink - 0 Comments

Assalamualaikum.
Tadi aku kemas dapur. Pastu mood dah terajin gila harini habis semua nak dikemas. Nak dijadikan cerita aku angkat dapur yang tempat org masak tu kan. Ingat nak lap sikit bawah tu. Dah kotor kan. Tiba-tiba !
Zessssssssssss bunyi gas. Aku memang phobia bab2 macam ni. Aku pun jadi tak keruan. Aku nak pergi tutup tapi aku takut.  Dalam fikiran aku macam2 kemungkinan akan berlaku . Rumah terbakar ? Oh no !
Aku keluar rumah . Ambik tuala buat tudung rambut. Aku jerit pakcik pakcik pakcik .. Pakcik depan rumah buat tak dengar. Huaaaaaa .
Aku ambik phone . Call mak . Menangis nangis aku. Ma cakap relax lah. Dah pergi tutup kat picu dia tuh. Aku cakap takut . Mak pun kasi kata2 semangat , takpe kalau takde api takpe je. Aku pun beranikan diri . Dah selamat. Haha. Lepas tu pergi bukak tingkap . Hua hua. Ni yang aku fobia bila duk rumah sorang2 nih. Ade aje lah aku buat tak kena bila duk umah sorang2 . Plus aku memang penakut tak hingat dunia.
Dah. Lega dapat cerita lat blog. Dah hilang aku punya takut. Sambung kemas dapur dulu. Assalamualaikum.


Thanks for reading




Le'Boss

Hello Sweetie! you came to my blog! The place where I keep my memories I hope you enjoy the journey through my adventures
Purple Guest

Wish List

IPHONE
Camera
My Own Laptop
Someone To LOve
Tabung Simpanan

Follow Here

Credit

Template by Siti
Owner is Nadia Syamimi