A

HATI KENA SADO
Terima kasih kerana sudi singgah .
My Site
Facebook Twitter Tumblr Instagram
Purple Life. ♥

Purple symbolizes a person's self confidence and the miracle of life.

HOME OWNER FRIENDS DBOARD NEWER OLDER

Tears in my heart
Tuesday, April 21, 2015 - Permalink - 0 Comments

Sayang,
Aku cuba untuk memahami kau.
Aku buat ape yang kau suka. Aku tinggalkan apa yang kau tak suka.
Apa lagi yang kau tak puas hati?
Kau selalu cakap aku tak paham kau.
Cuba bagitahu apa yang aku perlu buat untuk aku paham kau ?

Kau ingat aku takde perasaan ke ? Setiap kali kau layan aku macam tu kau ingat hati aku tak terguris ? Kau fikir penat kau ? Penat aku macam mana sayang ?

Aku penat. Aku penat dengan semua ni. Hari2 aku makan hati dengan sikap kau. Tapi takpe. Sebab sayang aku sabar. Tapi kau kena ingat sabar manusia ada hadnya . Jangan sampai satu  tahap aku dah bosan dengan semua ni..

Sayang , aku tak mintak lebih dari kau. Aku just nak mintak tolong pikir jugak perasaan aku. Banyak sangat dah benda kau buat dekat aku.. tolonglahh. Hati aku sakit. Aku nak sangat kau yang dulu. Tapi tak tahu lah kemana pergi nya kau yang dulu. Kau yang sekarang ni seperti orang asing. Kau berubah sayang. Kau berubah. Seriously, I miss the old Fakhrul Arif.

#Tolongjagahatiku :'(


Thanks for reading




Le'Boss

Hello Sweetie! you came to my blog! The place where I keep my memories I hope you enjoy the journey through my adventures
Purple Guest

Wish List

IPHONE
Camera
My Own Laptop
Someone To LOve
Tabung Simpanan

Follow Here

Credit

Template by Siti
Owner is Nadia Syamimi