A

HATI KENA SADO
Terima kasih kerana sudi singgah .
My Site
Facebook Twitter Tumblr Instagram
Purple Life. ♥

Purple symbolizes a person's self confidence and the miracle of life.

HOME OWNER FRIENDS DBOARD NEWER OLDER

Camping at Bukit Kluang
Monday, April 27, 2015 - Permalink - 0 Comments

Perkhemahan agung unit uniform SMKSYP2 at Bukit Kluang. Selama 4 hari 3 malam.

I'm the leader. Aku and Syairah ketua unit Puteri Islam.
Being a leader is not easy as ABC.
How hard it is ! Tak terkata oleh lidah aku.haha.
Dengan aku dengan Irah tak pernah pergi camping sebelum ni peringkat sekolah menengah ni. Ttibe g camping kalini kena jadi ketua unit. Dengan budak2 yang kurang hajo. Ada jugak yang tak denga kate. Omg ! How hard it is !

For me, this camping is really adventure. Sebab nya pelbagai cabaran yang aku kena lalui sbagai ketua unit.

Bayangkan. Aku tengah cakap dengan budak2 tu. Pastu diorang boleh buat2 tak dengar . Pastu buat macam aku dengan Irah ni tngah cakap ngan tunggul kayu. Huwaaaa !!!! Mendidih darah aku lah woi.
Sekali aku jerit diorang cakap aku garang pulak.

Pastu kalau cikgu suruh bahagi grup taknak pulak berpisah antara geng dia. Nak geng2 dia je. Hish.. macam mana lah nak ada kerjasama kalau macam tu. Pastu time aku tengah syok tido. Boleh pulak diorang mengumpat dekat tepi khemah aku.
Memang gila lah tak denga kan.
Apa yang aku and irah boleh buat time tu hanya bersabar. As form 5 tahun ni ada 3 orang je seronok ah diorg buli kami kan. Huwaa !  Really hope that all the rude girl dapat junior2 yang laaaagi kurang hajar dari korang for the next year. Baru korang tau ape yang kitorang rasa kan. Hahaha. Kejam gila aku.

Takpe lah. Benda tu dah lepas pun. Semoga ianya dapat djadikan pengajaran untuk aku meneruskan lagi hidup aku untuk masa2 akan datang.

Kalau cakap pasal aktiviti kat sana tu best lah. Jungle trekking, pastu aktiviti di air. And so on. Banyak gak ah. Kalau part tu memang best.

Gtg.
Assalamualaikum .
#malasnakjadiketuadahlepasni


Thanks for reading




Le'Boss

Hello Sweetie! you came to my blog! The place where I keep my memories I hope you enjoy the journey through my adventures
Purple Guest

Wish List

IPHONE
Camera
My Own Laptop
Someone To LOve
Tabung Simpanan

Follow Here

Credit

Template by Siti
Owner is Nadia Syamimi