A

HATI KENA SADO
Terima kasih kerana sudi singgah .
My Site
Facebook Twitter Tumblr Instagram
Purple Life. ♥

Purple symbolizes a person's self confidence and the miracle of life.

HOME OWNER FRIENDS DBOARD NEWER OLDER

Cerita lama
Thursday, August 7, 2014 - Permalink - 0 Comments
Assalamualaikum .
Harini aku bermalam rumah bestie aku *Pikah*
Sudah menjadi kebiasaan aku untuk bawa laptop setiap kali datang sini sebab aku nak berblog..
Lepastu aku pun buka lah laptop ni kan..

On fb , twitter , bukak youtube... Dah bosan semua. Aku belek2 picture yang ada dalam laptop  aku ni. Lepas tu aku terjumpa sesuatu.

Eh ? Gambar ape aku jumpa ? Haa gambar ni.



Gambar ni ada sejarah tersendiri tau.
Meh nak cerita. 
Gambar ini disnap waktu hari2 terakhir sebelum g sgs haritu.
Masa tu si Dani ni bawak phone pergi sekolah . Maka dia pun mintak nak ambik gambar 
untuk kali yang terakhir katanya.
Okey , ikut kan aje lah ye.
Next , dia edit gambar ni and dia send kat aku masa sehari sebelum aku bertolak ke KL 
tak silap aku. Masa tu hanya Allah yang
tahu betapa sedihnya aku untuk meninggalkan kawan2 aku. 
Maka menangislah aku sampai teresak-esak. Ohh I really miss 
that moment. And now ! I'm back ! 
Back to Kelantan. We can study together again. 
Teach each other. Share our knowledge together. 
Together to achieve success. Share our happiness and tears . or others..
 
Dani is the only one guy yang nangis masa aku
nak pergi haritu. Yeah terharu.. Haha.

Dah la , malas nak cerita benda lama lagi.
Nanti menangis pulak aku karangg. Hahaha.

Just wanna say I'm really happy to have friend like him :D
Alhamdulillah  .
 


Thanks for reading




Le'Boss

Hello Sweetie! you came to my blog! The place where I keep my memories I hope you enjoy the journey through my adventures
Purple Guest

Wish List

IPHONE
Camera
My Own Laptop
Someone To LOve
Tabung Simpanan

Follow Here

Credit

Template by Siti
Owner is Nadia Syamimi