A

HATI KENA SADO
Terima kasih kerana sudi singgah .
My Site
Facebook Twitter Tumblr Instagram
Purple Life. ♥

Purple symbolizes a person's self confidence and the miracle of life.

HOME OWNER FRIENDS DBOARD NEWER OLDER

why ?
Tuesday, July 8, 2014 - Permalink - 2 Comments
Kenapa suka dengki dengan kelebihan orang lain ?
Kenapa suka tindas orang yang lemah .
Kenapa suka sangat gunakan kelebihan orang lain untuk menaikkan nama awak ? Penting sangat ke perhatian ? Penting sangat ke jadi murid kesayangan cikgu ? 
Kenapa suka sangat memburukkan nama orang ? 
Kenapa suka cakap orang kalau kita pun sama je macam tu ? 
Kenapa ? Kenapa ? 
Menyampah betul demgan orang yang macam ni . 
Please jaga sikit your attitude. Tak guna jadi orang bijak kalau perkara-perkara macam ni awak tak boleh nk fikir. 
Please ! Please ! 
Then, kalau orang mengata awak . Awak guna air mata awak untuk buat orang kasihan dengan awak .

Drama apakah ini ? 

Bukan nak cakap apa tapi saya geram sangat dengan awak tau tak ? Ish ! 

Semoga awak berubah :) 

Eh2, dah nak berbuka lah.  
Gtg. Babaiii . Assalamualaikum . 
Happy Iftar readers . 

Thanks for reading




Le'Boss

Hello Sweetie! you came to my blog! The place where I keep my memories I hope you enjoy the journey through my adventures
Purple Guest

Wish List

IPHONE
Camera
My Own Laptop
Someone To LOve
Tabung Simpanan

Follow Here

Credit

Template by Siti
Owner is Nadia Syamimi