A

HATI KENA SADO
Terima kasih kerana sudi singgah .
My Site
Facebook Twitter Tumblr Instagram
Purple Life. ♥

Purple symbolizes a person's self confidence and the miracle of life.

HOME OWNER FRIENDS DBOARD NEWER OLDER

Back To School
Saturday, June 14, 2014 - Permalink - 1 Comments
Assalamualaikum .








Seperti yang diketahui oleh semua orang esok merupakan hari persekolahan bagi negeri Kelantan, Terengganu , Pahang, Kedah.  Alahaii . Kejap je masa berlalu . Pejam celik pejam celik dah habis cuti sekolah. Maka kehidupan aku sebagai seorang pelajar pun kembali kepada asal. 

Risau betul aku. Aku dah terbiasa sangat tidur lewat time cuti ni. Macam mana lah besok ye. Harap2 tak lewat lah pergi sekolah. 

Okeyy next, apabila hari esok menjelma maka sekolah juga telah masuk penggal kedua. 
Maka aku pun mempunyai azam baru *walaupun azam sebelum ni belum terlaksana*

 AZAM PENGGAL 2 NADIA SYAMIMI

  • Nak ulangkaji pelajaran yang banyak tertinggal sebab aku pergi Sbp haritu.
  • Nak jadi pelajar cemerlang *Next exam nak dapat number 1 dalam kelas!! 
  • Nak jadi lebih rajin
  • Nak diet *berat semakin naik !! Oh my !! 
  • Nak jadi lebih baik daripada hari ini.
  • Cuba menjadi lebih positif.
  • Kurangkan membuat perkara yang kurang berfaedah *Fb,Wechat dan sebagainya* blog xpe ea? hehe
  • Hindari diri daripada stress 
  • Pandang ke hadapan *lupakan kisah silam*
Amboi banyak betul azam aku ye. Harap-harap dapat dicapai lah azam tu . Tak tercapai semua pun takpe tapi at least kena capai jugak beberapa azam yang kat atas tu.

Okeyylah nak sambung buat homework.

Homework yang belum siap.
  • Nota Sej
  • Worksheet (English)
  • BM (evidence lisan)
*Suka sangat buat homework last minute kan ?Ish3 , xpatut betul lah..
Eh2 , tambah satu lagi azam

  • Nak buat homework cepat2. Pastikan siap semua homework okeyy ?
Baiklah , izinkan saya mengundur diri .
Selamat kembali ke sekolah kawan-kawan :D

Assalamualaikum
 





Thanks for reading




Le'Boss

Hello Sweetie! you came to my blog! The place where I keep my memories I hope you enjoy the journey through my adventures
Purple Guest

Wish List

IPHONE
Camera
My Own Laptop
Someone To LOve
Tabung Simpanan

Follow Here

Credit

Template by Siti
Owner is Nadia Syamimi