A

HATI KENA SADO
Terima kasih kerana sudi singgah .
My Site
Facebook Twitter Tumblr Instagram
Purple Life. ♥

Purple symbolizes a person's self confidence and the miracle of life.

HOME OWNER FRIENDS DBOARD NEWER OLDER

Family Day at Sutdara Beach Resort
Monday, June 3, 2013 - Permalink - 2 Comments
Assalamualaikum and hye !

Sudah lama aku tidak bercerita kan ? Hehe . Okey maafkan aku ya teman-teman . Hehe

Sutdara Beach Resort 



Cerita bermula

Beberapa hari yang lepas aku dan family belah abah aku pergi ke Sutdara Beach Resort . Saja ja kitorang buat Family Day ni . Sebenarnya ini mak saudara aku punya idea . Bukan ape , alang-alang dah cuti ni kan boleh la jumpa semua saudara mara yang lama dah tak jumpa kan . Okey , aku pergi sana hari Sabtu and balik hari Ahad . Kejap jaa kan ? Haha . Walaupun sekejap , ia boleh membawa seribu kenangan buat aku .


Sutdara Beach Resort .
 Tempat dia best la . Ada kolam , ada pantai (dah nama pun resort kan) Haha dan ada tempat main sukaneka , volleyball and netball . Bilik dia pun okey . 

Hari Sabtu.
Pukul 2 baru masuk bilik . Then , kitorang main volleyball . Best sangat . Lepas tu kitorang pergi mandi kolam and pantai . Semua kitorang redah . Haha . Pukul 6 lebih  kitorang makan ayam bakar,  ikan bakar dan adik beradik dengannya . Hehehe . Ape orang putih panggil . Haa , bbq ke ape ntah. 

Malam itu , kitorang tengok bola ramai-ramai . Pahang lawan JDT . Gempak habis . 

Hari Ahad 
Pagi-pagi tu aku bangun  semua orang kelam kabut . Aku pelik la , dah kenapa dengan semua orang ni ? Mak aku cakap la yang air takde . Mak aku terpaksa ambik wuduk dekat pantai . Perh masin kot . Aku tanya nenek aku dia caka ambik wuduk dekat masjid tapi kena jalan jauh sikit la . Then , lastly aku tnya cousin aku dia cakap dia ambik wuduk dekat dengan cafe . Yang dekat dengan cafe tu ja yang paling dekat . Aku pun dengan muka baru bangun tido tu . Cepat-cepat pergi sana bukan ape takut ramai orang pula nanti . Aku tak boleh kalau ramai-ramai and berebut-rebut ni . Aku rimas .  Then , lepas solat semua . Kitorang terus pergi mandi dekat pantai . Hehehe . Dah tak kisah ape dah . Sarapan ape belum terus pergi terjun . Haha . Lepas puas mandi mandi kitorang sambung mandi dekat kolam pula . Habis hitam muka aku ni *bila pulak muka aku cerah ? Haha*  
Berhenti makan jap thn sambung balik . Sampai pukul 11  barulah berhenti and bersiap-siap untuk balik . Family aku balik awal sikit daripada sepupu-sepupu aku yang lain sebab aku pergi majlis kahwin bapak sepupu aku . 

Okey , dengan ini cerita habis . 
Time family day ni , yang paling aku suka sekali ialah menghayati pemandangan laut yang cantik tu . Habis semua masalah dalam kepala ini hilang . Sangat menenangkan . 

The End . Sorry kalau cerita aku tak menyeronokkan .


*Miss Abang Beg hijau :'( 
Beberapa hari je lagi tinggal cuti ni . Yahoo !








Thanks for reading




Le'Boss

Hello Sweetie! you came to my blog! The place where I keep my memories I hope you enjoy the journey through my adventures
Purple Guest

Wish List

IPHONE
Camera
My Own Laptop
Someone To LOve
Tabung Simpanan

Follow Here

Credit

Template by Siti
Owner is Nadia Syamimi