A

HATI KENA SADO
Terima kasih kerana sudi singgah .
My Site
Facebook Twitter Tumblr Instagram
Purple Life. ♥

Purple symbolizes a person's self confidence and the miracle of life.

HOME OWNER FRIENDS DBOARD NEWER OLDER

Tak mengantuk ?
Saturday, December 29, 2012 - Permalink - 0 Comments
Annyeonghaseyo :) 




           Selamat tngah hari . *pukul 11 dah tngah hari ke ? :/
Erk , lupakan je la . Korang-korang , harini aku nak share dengan korang cara bagaimana nak tido dengan lebih awal. Korang tahu tak ? *xtahu*

Meh nak story sikit ni . Macam ni , kebelangan ni kan , aku selalu je susah nak tido malam-malam . Dah puas pejamkan mata tapi tak ngantuk-ngantuk jugak . *kesian kan ?

Haa , korang nak tahu tak bagaimana aku atasi masalah ni ? *cewah , ayat aku . Ayat A BM dkt skolah. Hahaha . Okey sambung . Macam ni , caranya ialah.....


Jeng jeng jeng ..
Aku baca buku . Eh tapi kan kalau korang nak baca buku nak suruh mengantuk, korang jangan la baca buku yg korang minat . Aku bagi contoh kat korang . *org perempuan yg minat novel , jangan la pulak pergi baca
novel pulak . Yg itu dah confirm-confirm korang jadi tak ngantuk pulak .  Kalau aku kan , aku baca buku komsas form 3 . Oh my , prosa tradisional dia berbelit otak aku nak paham . Haiya . Sebab tu la aku akan ngantuk kalau aku baca buku tu . Hehehe .

Okey la , sampai di sini saja untuk hari ini . *Nak g kedai jap sat g . Teman mak aku (anak yg baik) haha . Bab perasan nombor satu aku ni kan :P

Kbye , Assalamualaikum :)

Thanks for reading




Le'Boss

Hello Sweetie! you came to my blog! The place where I keep my memories I hope you enjoy the journey through my adventures
Purple Guest

Wish List

IPHONE
Camera
My Own Laptop
Someone To LOve
Tabung Simpanan

Follow Here

Credit

Template by Siti
Owner is Nadia Syamimi